מוצרים שיקלו על כאבי הגב שלכם


אנשים רבים סובלים מכאבי גב בכל מיני דרגות ובכל מיני סיבות למשל…

  • חוסר בשעות שינה
  • בעיות יציבה הנוצרות כתוצאה מהליכה לא נכונה, ישיבה שגויה, שינה שגויה
  • בעיות פיזיולוגיות: בלט דיסק, פריצת דיסק, תזוזה של חוליה, בעיית צוואר המשפיעה על הגב וכדומה…
  • פעילות גופנית עצימה, פעילות גופנית ללא התחשבות בסרגל מאמצים, התאוששות מפציעת ספורט, לא נותנים לגוף להתאושש בין האימונים…
  • מתח ולחץ מוסיפים גם הם לבעיות גב….

אז נכון, כדורים להקלה על הכאב, נטילת תרופות במקרים קיצוניים, תרגילים לחיזוק שרירי הליבה, ביצוע פיזיותרפיה, עיסוי או טיפולי רפואה משלימה דוגמת דיקור או שיאצו יכולים בהחלט להקל על הכאב, אך יש כמה מוצרים שיכולים גם הם להקל עליכם בהם תוכלו לעשות שימוש במשרד, ברכב או בבית.

  1. מסך גדול יותר – אם אתם מאלה שיושבים המון שעות מול המחשב אך רגילים לעבוד מול המחשב הנייד, אתם עושים טעות חמורה שכן העובדה שהמסך קטן גורמת לכם לקרב את הראש למסך. במצב זה נוצר חוסר איזון בין הראש לצוואר מה שגורם לכאבי גב. מסך גדול יותר אותו תחברו ללפ טופ יאפשר לכם להתאמץ פחות ולשמור את הראש מעל הצוואר שם הוא אמור להיות.
  2. עכבר ומקלדת ניידים – עובד בדיוק על אותו עיקרון. ההפרדה בין המקלדת והעכבר לבין המסך תאפשר לכם טווח תנועה רחב יותר שכן כאשר אתם עושים את כל העבודה על גבי המחשב הנייד אתם הופכים מאוד מכווצים. ברגע שהפרדתם את המקלדת והעכבר מהמחשב אתם יוצרים טווח תנועה טובה יותר ומפחיתים את הכיווץ הזה שיוצר המון מתח על הכתפיים ועל הצוואר ומעודד כאבים.
  3. גומייה – כזה פשוט וקל. קנו גומיית ספורט ארוכה ומדי פעם במהלך היום שכבו הרצפה או על מזרן דק ומתחו את הרגליים (כל רגל בנפרד) כלפי מעלה בעזרת הגומיה. תרגיל אשר יקל על הכאב ויוריד לחץ מהגב התחתון.
  4. כרית לתמיכה בקשת – הקשת הטבעית שיש לנו בגב היא חלק בלתי נפרד ממנו אך לעתים גורמת לנו לשקוע מטה לכיוון הרצפה. המטרה שלנו היא לעלות את הגוף כלפי מעלה ולכן תמיכה באמצעות כרית במיקומם הקשת או מגבת מגולגלת תעזור לנו לשמור על מנח אופטימלי.