Monthly Archives: נובמבר 2016

3 הרגלי תזונה שישנו לכם את החיים

המלחמה לרדת במשקל הגוף לעתים מתישה ולא פעם אנו מוצאים את עצמנו חוטפים איזה קוביית שוקולד, מתפנקים באיזה משולש פיצה ביום שבת עם הילדים ונוחתים על קערת פופקורן בסרט השבועי שלנו. נכון זה לא פשוט, מאתגר, לא קל בכלל, אבל הנה 3 טיפים או יותר נכון הרגלים שאם תיישמו אותם, תראו איך אתם מצליחים להשיל את כמה הקילוגרמים המיותרים מגופכם ולא רק זה- גם לשמור על זה לאורך זמן!

 

  1. לפני שאתם יוצאים מהבית-תאכלו! אחד המכשולים בשמירה על אורח חיים מאוזן ובריא מתקיים כאשר אנחנו נמצאים מחוץ לבית, אין לנו שום דבר בריא בתיק ופתאום הבטן מתחילה לה לקרקר. אם תקפידו לאכול משהו קל כמו למשל שתי פרוסות לחם שיפון מלא עם גבינה רזה ומלפפון, יוגורט עם תפוח וכמה שקדים, הסיכוי שתתפתו לקנות משהו בחוץ יורד פלאים. גם אם תגיעו לסרט או למסעדה אחרי שאכלתם משהו קטן בבית תאכלו הרבה פחות ויהיה לכם הרבה יותר קל לעשות בחירה נכונה.
  2. תמיד בתיק אתכם לא משנה מה! – מאותה סיבה שאנו נמצאים כל כך הרבה שעות מחוץ לבית, לעתים גם הפקקים מונעים מאיתנו לאכול את ארוחת הערב כפי שתכננו, עדיף שתמיד תחזיקו כמה מוצרי בסיס בתיק למקרה חירום!. תפוח או פרי אחר שאתם אוהבים (עדיף עשיר בסיבים), כמה אגוזים, חטיף אנרגיה ועם אפשר סנדביץ’ ובקבוק מים. כך יש לכם ארוחה לכל מקרה שלא יהיה ואתם מוותרים מראש על הבאגט עם החביתה בשמן שמוכרים בקיוסק מתחת למשרד שלכם!.
  3. בכל ארוחה שלבו ירקות- אחת הבעיות שמונעות מאיתנו לרדת במשקל היא עצם העובדה שאין אנו מסוגלים לאכול מעט או לאכול פחות או לשלוט על הכמויות של המזון בצלחת. אם תקפידו לאכול סלט ירקות לפני או לצד כל ארוחה תראו איך באופן כמעט אוטומטי אתם רוצים לאכול פחות. בירקות יש המון סיבים תזונתיים אשר יש להם כמה תפקידים: למלא אותנו, להעלות באופן הדרגתי את כמות הסוכר מה שמשאיר אותנו שבעים לאורך זמן ולא פחות חשוב! לזרז את מערכת העיכול!

 

 

 

 

 

 

3 הרגלי תזונה שישנו לכם את החיים

המלחמה לרדת במשקל הגוף לעתים מתישה ולא פעם אנו מוצאים את עצמנו חוטפים איזה קוביית שוקולד, מתפנקים באיזה משולש פיצה ביום שבת עם הילדים ונוחתים על קערת פופקורן בסרט השבועי שלנו. נכון זה לא פשוט, מאתגר, לא קל בכלל, אבל הנה 3 טיפים או יותר נכון הרגלים שאם תיישמו אותם, תראו איך אתם מצליחים להשיל את כמה הקילוגרמים המיותרים מגופכם ולא רק זה- גם לשמור על זה לאורך זמן!

 

  1. לפני שאתם יוצאים מהבית-תאכלו! אחד המכשולים בשמירה על אורח חיים מאוזן ובריא מתקיים כאשר אנחנו נמצאים מחוץ לבית, אין לנו שום דבר בריא בתיק ופתאום הבטן מתחילה לה לקרקר. אם תקפידו לאכול משהו קל כמו למשל שתי פרוסות לחם שיפון מלא עם גבינה רזה ומלפפון, יוגורט עם תפוח וכמה שקדים, הסיכוי שתתפתו לקנות משהו בחוץ יורד פלאים. גם אם תגיעו לסרט או למסעדה אחרי שאכלתם משהו קטן בבית תאכלו הרבה פחות ויהיה לכם הרבה יותר קל לעשות בחירה נכונה.
  2. תמיד בתיק אתכם לא משנה מה! – מאותה סיבה שאנו נמצאים כל כך הרבה שעות מחוץ לבית, לעתים גם הפקקים מונעים מאיתנו לאכול את ארוחת הערב כפי שתכננו, עדיף שתמיד תחזיקו כמה מוצרי בסיס בתיק למקרה חירום!. תפוח או פרי אחר שאתם אוהבים (עדיף עשיר בסיבים), כמה אגוזים, חטיף אנרגיה ועם אפשר סנדביץ’ ובקבוק מים. כך יש לכם ארוחה לכל מקרה שלא יהיה ואתם מוותרים מראש על הבאגט עם החביתה בשמן שמוכרים בקיוסק מתחת למשרד שלכם!.
  3. בכל ארוחה שלבו ירקות- אחת הבעיות שמונעות מאיתנו לרדת במשקל היא עצם העובדה שאין אנו מסוגלים לאכול מעט או לאכול פחות או לשלוט על הכמויות של המזון בצלחת. אם תקפידו לאכול סלט ירקות לפני או לצד כל ארוחה תראו איך באופן כמעט אוטומטי אתם רוצים לאכול פחות. בירקות יש המון סיבים תזונתיים אשר יש להם כמה תפקידים: למלא אותנו, להעלות באופן הדרגתי את כמות הסוכר מה שמשאיר אותנו שבעים לאורך זמן ולא פחות חשוב! לזרז את מערכת העיכול!